Wózki dłużycowe - Duplex trailer - Logimax - Maksimum przestrzeni w logistyce

Wózki dłużycowe - Duplex trailer


Wózki dłużycowe - duplex trailer


to urządzenia transportowe wspomagające transport ładunków długich. Wózek Duplex trailer jest urządzeniem kompatybilnym z innymi wózkami transportowymi. Wózek może zostać zespolony z wózkiem paletowym ręcznym, z wózkiem paletowym elektrycznym lub czołowym wózkiem widłowym. Załadunek i rozładunek duplex trailera odbywa się przy użyciu wózka widłowego stosowanego w tandemie, suwnicy lub innego urządzenia dźwigowego.


Wózek ręczny do długich ładunków Duplex trailer zapewnia ekonomiczny, efektywny i bezpieczny transport długich towarów i doskonale sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nie zmieści się żadna inna konstrukcja, suwnica czy duży wózek widłowy. Jednoczesny skręt przedniej płyty obrotowej i skręt tylnego podwozia umożliwiają przemieszczenie poprzeczne. Możemy w ten sposób wygodnie manewrować z towarem nawet w ograniczonej przestrzeni.

Inwestycja w urządzenie Duplex trailer pozwala na wyeliminowanie bardzo drogich wózków cztero i wielokierunkowych. Wózki transportowe do dłużyc służą uzupełnieniu transportu bliskiego w zakładach produkcyjnych używających ładunków długich jak: profile aluminiowe, kosze dłużycowe, profile stolarki okiennej i drzwiowej, drewno konstrukcyjne, konstrukcji metalowych czy płyt warstwowych.

Wózek dłużycowy wielokierunkowy Duplex trailer
• Nośność maksymalna max. 3000 kg
• Długości transportowanych produktów od 3 m do 6 m
• Dostępny w szerokości 1000 mm
• Możliwe konstrukcje specjalne, adoptowane do potrzeb
• Doskonała zwrotność i dobra manewrowość
• Łatwy w obsłudze w kierunku wzdłużnym i poprzecznym z niewielkim wysiłkiem
• Przyczepa z długim materiałem może być podnoszona z przodu ręcznym wózkiem paletowym lub wózkiem widłowym
• Wzmocniony dyszel na tylnym podwoziu do sterowania i manewrowania
• Koła tylne umożliwiają przejazd przez rampy i nierówności
• Wysokiej jakości koła z oponami poliuretanowymi (PU) – zapewniają maksymalną nośność, dłuższą żywotność, niski opór toczenia, amortyzację
• Tylne podwozie z hamulcem postojowym i ochroną stóp
• Łatwy załadunek dźwigiem lub wózkiem widłowym
• Demontowane słupki boczne ułatwiające załadunek i rozładunek ręczny

Chcesz zacząć oszczędzać? Skontaktuj się z nami!

KONTAKT